Saturday, May 24, 2008

Arangkada of Leo Lastimosa for May 25, 2008

       MGA YAYAY

 

       Haskang kusoga sa wifi sa hotel nga akong naadtoan.  Wa kong kahibawo nga sama sab kakusgan ang ilang kape.  Wa tuod ko magduka.  Apan morang gikumot ang akong tiyan pagkahuman.

       Makasukol ang akong tiyan sa bisan unsang pagkaon.  Apan di kasugakod sa kape.  Duha ngadto sa tulo ka tasa ang akong mahurot matag adlaw niadto.  Hangtod nga nagsige na kog panug-ab ug aslom nang akong tiyan.

Nibiya ko sa kape sud sa pila ka semana.  Apan ang kahumot ini ug ang katugnaw sa niaging mga adlaw nakatental nako pagbalik.  Dihang wa moaslom ang akong tiyan, tagduha na sab ko ka tasa matag adlaw.  Hangtod nga naigo ko sa kape sa hotel, sa kapaspas nga moambas sa ilang broadband connection.

-o0o-

       Sa wa pa mopalyar ang akong tiyan, napiang sang akong bukton sa niaging semana.  Igo ra kong nanghuyatid dihang nakabati ko nga may nikuto.  Nakabatyag ko nga namanhod ang akong bukton.  Ako lang gipasagdan.  Nagpadayon ko sa akong trabaho sa PC sa newsroom.  Hangtod nga naglisod na paglihok sa akong tuong bukton.

       Kay gigutom man ko, gipangko nakong akong bukton nga nanaog sa among canteen.  Nangutana ko may makahilot ba sa akong piang.  Kay nahadlok kong di nang kailis alang sa TV Patrol Central Visayas. Ni kabaswat sa akong script alang sa camera.

       Suhi diay ang among mekaniko ug VTR man.  Gisuwayan ko nila paghilot.  Mas sakit pang hilot kay sa piang.  Human sa balita, nipauli kong mas hinay nga naglakaw kay sa naandan.  Salamat sa cooling plaster ug heatwraps nga gipulipuli pagbutang sa akong asawa sa akong bukton ug abaga, nawa ang sakit sud sa duha lang ka adlaw.

-o0o-

       Suod nakong higala nakabati sab og laguto dihang nagsukod og karsones sa ilang bakasyon sa Hong Kong.  Inanayng nisakit ang iyang hawak.  Hangtod nga di na siyang kabangon pagbalik nila sa Sugbo.

       Gikomedyahan siya sa iyang doktor nga managsama silag sakit si Kobe Bryant, kansang nalubag nga bukubuko nakamubo sa iyang ambak maong naupawan sa nagkinto lang nga si Andrei Kirilinko sa Jazz.  Maayo na lang nga bag-o ra siyang niibalik pag-abiba sa Lakers.

       Mas dako iyang katawa sa sulti sa iyang therapist:  Ang ngan sa iyang sakit O-L-D syndrome.

-o0o-

       Ang mga sakit sa lawas inigmata sa buntag, ang pagsanting sa tuhod kon mokatkat sa hagdanan, ang kasakit sa hawak kon magdukuduko, ang nagkataas nga listahan sa mga pagkaon ug ilimnon nga gidili, ang kaluya kon di katagpilaw sa hapon ug ang katungason na sa binuntagay nga kiat. 

Mao ni mga pahinumdom nga wa ta magkabatan-on.  Nga kitang tanan, sa madugay ug sa madali, sa gusto nato ug sa dili, mahiagom gyod sa O-L-D syndrome.  [30]  leo_lastimosa@abs-cbn.com

No comments: